Iarna nu-i ca vara, iar stânga nu-i ca dreapta, Victore!

Imagini pentru victor ponta

După cum vedem în zilele acestea, toţi acoliţii lui Victor Ponta au început marea migraţie către PRU din PSD, urmând ca şi el să facă acelşi pas. Această mişcare, trebuie să stabilim de la bun început, pe lângă faptul că nu are sens, deoarece nu poţi peste noapte să fii social democrat, iar dimineaţa să te trezeşti în extrema dreapta, este una bazată pe oportunismul ieftin de care dau dovadă politicienii de pe scena politică românească. Să-ţi fie ruşine, Viorele!

De altfel, trebuie remarcat şi faptul că Viorel Ponta a dat o mare lovitură PSD-ului deoarece el a fost cel mai emblematic şi mai de succes produs al partidului, de altfel şi cel mai tânăr prim ministru care, în ciuda plagiatului, se bucură de o popularitate foarte ridicată. Aceasta lovitură, trebuie spus, e şi din cauza confuziei doctrinare pe care o au social democraţii de câţiva ani.

Îmi pare sincer rău pentru miile de membri PSD, în special tineri, care au crezut în valorile acestui partid şi au investit multă energie şi timp în PSD. Au fost în mod nemeritat şi ireparabil păcăliţi. De altfel, cam toate partidele reuşesc să păcălească tinerii pentru a depunde mult efort pentru binele lor, însă când vine vorba de răsplata acestora, tinerii se lovesc mai mereu de interesele altora. M-aş oferi eu ca exemplu în această problemă. 🙂 Am fost membru PNL timp de 5 ani, ani în care mi-am oferit timpul meu liber în scopurile bune ale partidului, însă l-am oferit fără a avea niciun beneficiu.

În concluzie, nu pot să spun decât: Să-ţi fie ruşine, Viorele!

 

Lasă un răspuns

